Home Klachtenregeling

Complimenten en klachten

Als zaken goed gaan of misschien beter kunnen.

We vinden het leuk om te horen wanneer we u goed hebben geholpen met onze dienstverlening of wanneer we u blij hebben kunnen maken met een goed advies, en waarderen het wanneer u dit met ons deelt.

In de KNMP-folder 'Klachten over uw apotheek' leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht. De apotheker van CBA Apotheek is u graag behulpzaam bij het oplossen van uw klacht.

Wanneer u een klacht heeft

Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat en ook dat lossen we graag samen met u op. Hieronder leest u meer over hoe wij dat doen:

Bespreek de klacht altijd met de apotheker en/of de apothekersassistente van CBA Apotheek. Dat kan ook als de klacht over een medewerker gaat. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen we ook niet proberen de klacht op te lossen.

Heeft u een klacht over CBA Apotheek? U kunt er iets mee doen: praat erover met de apotheker. CBA Apotheek heeft een klachtenregistratiesysteem. Wanneer er een klacht gemeld wordt, vult de apotheker of apothekersassistente een digitaal klachtenformulier in en wordt de klacht op gepaste wijze afgehandeld. Uiteraard vindt er terugkoppeling naar u plaats.

Wacht niet te lang met het indienen van een klacht. Hoe langer u wacht, hoe lastiger het wordt om precies te achterhalen wat er is gebeurd.

Komt u er samen niet uit? Lees meer over de klachten- en geschillenregeling van de apotheek . De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden .